Jag älskar mina älsklingar

Ja det kan jag lova att jag gör :) 


Min älskade pojk och min minsta älskade dotter :) <3 



Mina 2 älskade vackra döttrar så underbara är så glad över att ha er :)



Ja vad ska man säga världens underbaraste döttrar och världens underbaraste pojkvän älskar er massor mina 3 hjärtan :)

<3 LUNA<3 
<3MELINA<3
<3JOHAN<3

----------------------

Nu på måndag blir de att åka en liten sväng får se om de blir som jag vill det är bara att hoppas på de :) 

Får fixa med annat luna är hos sin pappa, melina sover så gott hon somnar allt tidigare och tidigare :) men hon är vaken mera på dagarna min skrattiga tös :) Saknar min underbara Lunis när hon inte är hemma :( men på måndag kommer hon igen träffade henne en sväng idag :) 

Älskar mina barn :)

Nu blir de film med min gubbe :) 

Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0