Så mycket

Ja de finns massor man funderar över men det är igentligen bara att släppa nu när jag kan. Det är inte mitt problem om en människa e så svag så den inte kan säga ifrån till den människan är tillsammans med. Att få höra att man e dum i huvudet och bli slagen i bakhuvudet sedan också att bli ifrån tagen den man igentligen är är det då kärlek ne. Hade jag varit i den människans kläder så hade jag satt ner foten det är inte okej att bli så ner tryckt och spottad på så man inte ens kan säga ifrån. Är det lag på att den man är med ska följa med vart man än går ? Är man klistrade i varandra för att man har ett förhållande? 

Mina värderingar har ändrats en hel del under åren som gått och jag har tagit till mig massor av så väl mina som andras fel. 
Jag har mina underbara barn som jag älskar över allt annat på denna jord. 
Jag har tagit mig dit jag är idag själv visst folk har funnits visat lite åt vilket håll i livet man skall gå. 
Jag har min utbildning den klarade jag helt själv. (Det va många som sa att jag inte skulle klara den men de gjorde jag ändå, folk som trycker ner så är folk som är avundsjuka) 
Jag har en fästman som är helt underbar (trots alla som verkligen lagt vikt i att förstöra de han och jag har men ändå inte lyckats) han finns alltid vid min sida och stöttar mig, jag finns vid hans sida och stöttar honom med. Det är ju de man gör i ett förhållande. 

Nu är det bara en flytt jag vill göra och samla mig och skaffa ett jobb sedan är det bra med det. Jag vill och ska kunna ge mina barn allt jag kan och de är ett mål jag har. 

Ne nu blir det att sova. Detta va bara lite tankar jag behövde få ur mig. 

Så godnatt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0