Svårt att sova

Ja de kan man väl säga massa tankar som snurrar nu. Att de aldrig tar slut vill inte ha dessa tankarna mera jag försöker få bort dem men de går långsamt de svek jag varit med om är inte kul alls inte dem sista och sedan veta att min lilla blir drabbad när hon blir äldre. Nu klarar jag de men jag trodde faktiskt att hon skulle ha en pappa som brydde sig men så fel jag hade. :/ skumt de känns att de ska vara så här en gång till. Jag hade tur när det gäller luna hon har sin pappa iallafall den som verkligen kan kalla sig Lunas pappa :) men Melinas såkallade pappa bryr sig bara om den andra ungen som kom 1,5 månad efter melina :/ hur fan kan man välja bort barn så på de sättet för mig är det helt otroligt :/ 

Ja ja de e bara att skriva ner sina tankar och försöka att bli av med dem så man slipper detta :) 

God natt där ute till er som läser :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0