försök

Ja de kan man säga.

försök skada mig gör de en gång till bara! !!

att ens kunna med o babbla skit om att jag säger att du inte får träffa lillan hur dum får man lov att bli!! jag nekar inte tvärtom jag har försökt få dig att komma och träffa henne men din brud får ej komma i närheten och de fattar andra så hur svårt har inte du för att fatta de snacka inte skit inte någon mer jävla gång. DU väljer ta mig fan varje gång jag har skickat ett antal sms till dig i början svarade du då fick jag till svar har varken tid eller ekonomi att åka ner o träffa henne. de kanske du skulle tänkt på lite tidigare!!! kliv ner från dina höga jävla hästar någon gång och inse att de spelar ingen roll va du o jag tycker om varandra det finns bara en sak som händer när du gör som du gör de e att drabba lillan... det är hon som får växa upp utan pappa det är hon som blir utanför det är henne du gör så här emot du försöker leva ett familje liv tillsammans med en där uppe och "din" andra unge. men skiter totalt i melina du har inte brytt dig en gång nu e jag trött på ditt jävla skit snack till folk runt om kring ge fan i de för nu e de nog!!! så som du beter dig mot melina e sjukt fattar du inte de.

Du o din brud plus några till sitter o läser min blogg är det intressant? och det vet jag att ni gör för det har DU berättat!!! är de intressant att få läsa en pytte liten del om melina luna och mitt liv. Du vet 2 % av 100 jag e inte så jävla dum så jag lägger ut allt som händer. vet du om att hon varit dålig att de finns vissa problem NEJ det vet du inte för du behagar inte att höra av dig en ända gång för att ta reda på hur hon mår eller hur hon har de!!!

jag e trött på detta nu!! öppna inte din käft om saker som inte stämmer... du ljuger för alla du känner alla verkligen!! de e du som skapat detta inte jag tänk på va FAN du utsätter lillan för!!!

nog om de jag blir bara så jävla arg rent ut sagt OCH MED ALLA RÄTT!!!

ne nu dags o sova efter en natts jobb här kommer en mys bild då jag va hos melinas farmor förut :-)



sessan kramas hihi

så glad hon blev när hon bara hörde bilen ja herregud goa vovve..


14 dagar kvar till det ena och 28 till det andra :-)

Ne nu försöka sova med en melina som tjötar o så...

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0