Hemma och

Dags att sova :-) har haft morgon mys med mina 2 älsklingar med så goa döttrar jag har melina kan säga ännu mera nu så otroligt duktig hon är :-D

luna hämtade jag igår från Jonas så underbart att ha min stora hemma igen :-P

jobbet i natt har la gått så där. Men men sådana dagar de kan va lite segt när man får nästan full lastbil med skit. hade bara en pallplats kvar :-/ men de gick jag fick ut allt iallafall :-P

så kan de vara ja. på fredag skall jag se om jag kan hitta ett par snygga gardiner som jag vill ha i lägenheten samt skall hämta ut en grej till bilen :-)

skall gå o köpa mina små varsin klänning tänkte se om jag kunde hitta likadana :-P de hade varit lite kul :-)

ja du vad ska man säga jag e besviken ledsen arg inombords varför ska de va så? jaja de e la så jag får släppa saker men de tycks inte vilja då jag inser hur orättvist behandlad min lilla blir :-/ jaja inget jag kan göra åt de..


9 till de ena 23 till de andra :-D
Ne nu sova... natti






Kommentarer
Postat av: Maya

Gumman tänk på att det är galet högt i tak här. Tror kag har 2,50 o längd på mina gardiner och ändå en bit kvar till backen :kr

2014-07-24 @ 01:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0