idag

Ja då kommer äntligen luna tillbaka som jag saknat henne tomt när min stora älskling är iväg ju :-( men nu idag äntligen <3

jag har nu lyckats koppla in basen i min bil lycklig tjej kan man säga :-P

och i slutet på veckan så e de en sak till som skall hämtas ut på posten :-P underbart ju..

ja de blir nog bra sedan har jag tankluckan kvar :-)

i nästa månad så e de dags att byta kamrem på bilen skall bli skönt o ha de gjort så man vet exakt när de gjordes :-)

lillan vaknade tidigt idag men tror vi snart somnar om båda två igen :-P

idag blir de hemgång till mamma igen då jobb väntas i morgon.

Nu e de 11 dagar till de ena och 25 till det andra :-D

bye bye



en bild på mig o min lilla (så lik sin far.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0