jobbet m.m

Ja nu sitter jag här igen och väntar segt men snart är man igång igen. Sedan blir de att vila innan nästa jobb drar igång city mailen.

har sökt 5 andra jobb idag så får se om man får någon respons på dem. tänkte prata med chefen så får man se om man kanske har turen att lyckas få köra dagstur ist och några nätter jag trivs ju som tusan här med grabbarna verkligen lyckats få roliga människor runt om kring mig.

Idag har luna och melina badat i poolen igen dem tycker nog de e jätte roligt dom 2 hehe

åkte en sväng till hästen tog in honom och myste o borstade sedan släppte jag ut honom och drog till jobbet.

En sak har hänt som är väldigt posetiv och jag hoppas att detta fortsätter nu så de kan bli något bra någon gång. visst jag e anti tills motsatsen bevisas men de märks ju bara att hoppas för lillans skull.

Ne nu jobba :-D Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0