så är de

ja lillan e fortfarande förkyld usch :/ 
 
igår va man nere en sväng på cafe skåne sedan svängde jag bara förbi och sa hej snabbt till ulla och sessan innan jag skulle dra till jobbet :D
 
sessan skrek haha så söt hon är den hunden va. tror hon hade saknat mig :P 
 
ja så är det.. 
 
 
nu hålkler jag på o bränner en skiva så jag har något nytt i bilen o lyssna på sedan e de bas låtar så jag slipper bränna en ny sedan när basen kommer i bilen vilket den nog gör snart :D 
 
jahopp ne dags o borsta håret o göra sig i ordning för att åka till gbg snart kl e ju ända 18.30 nu o melina somnar snart så då kan jag hitta på något innan jobbet :D
 
hopp får la se om jag skriver i natt när jag sitter på jobbet blir mindre o mindre tid till de har ju telefonen upptagen då i och med att jag sitter o snackar med en kollega på nätterna :D 
 
nehe ha en go kväll ni som förtjänar de ni andra fuck of :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0