Så gött

Ja de e verkligen gött att komma hem efter att ha jobbat natt. nu ska jag in o lägga mig och kolla på min lilla dotter. saknar luna något otroligt :-(

sedan natten till i morgon så e det jobb dags igen.

längtar verkligen 17 dagar kvar nu tills jag kan flytta jag längtar verkligen :-D

jaha vad kan man mera säga om detta då jo jag har fått underbara polare via jobbet. Jag börjar bli mitt vanliga glada jag igen de e helt otroligt vad en flytt kan göra. :-)

ringde på ett till jobb idag så får la se. måste jobba för att fixa lite saker men får dock inte bli för mycket.

och fick sms idag om paket på posten lycklig tjej blir man då :-P

jag är verkligen så lycklig mina underbara barn gör mig till världens stoltaste och lyckligaste mamma vad mer kan man begära dem betyder allt allt allt.

Jag har folk som verkligen bryr sig om mig och slipper all skit.

att somliga e dumma i huvudet får stå för dem.

DET BÄSTA JAG KUNDE GÖRA VA ATT FLYTTA FRÅN TIDAHOLM :-D

inte många som vet saker om mig där längre o de trivs jag med hihi

ne nu ringa 2 samtal strax sedan sova Hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0