dagen

Ja den närmar sig....

Idag fick jag mitt schema :-) e ju ledig nu sedan jobbar jag den 1e juli sedan ledig 3 dagar till :-P underbart ju :-P

haha då kan man vila och kroppen får vila.

gud vad jag e seg nu men vill ändå inte sova :-) men så är de.

på måndag blir de att ringa BVC för något e fel med lillan :-/ fattar inte alls vf de ej går över på henne :-/

idag somna vi gott ihop här kommer en bild innan vi slockna :-P



sedan gick luna runt och hällde salt på mördar sniglarna




ja så kan de vara nu nedräkning.

känns skönt ändå allt inte ett ljud jag hört på länge nu och de e gött jag slipper kämpa en massa för saker som ändå aldrig blir av. Men de e så härligt att snart släppt allt bara denna lilla grejen kvar (visst är ingen liten grej men ändå) så kan jag engagera mig åt annat :-)

ne nu ska man väl försöka sova :-) de går lättare och lättare att somna och jag känner mer o mer ro i kroppen :-P

natti natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0