haha

Ja de e så roligt ibland. Nu står man i Mölndal och väntar på melinas farmor. passade på att åka hit när vi ändå va en sväng i Frölunda :-)

så kul o träffa ulla och sessan :-)

sedan blir de hem och vila en stund. innan lång natt på jobbet.

hehe melina sitter här i bak i bilen och tjatar haha så go. luna är också med. och hon o sessan e ju så bra kompisar så blir roligt :-)

ne nu får jag allt vänta lite skall ta o ringa henne så får vi se vart hon tog vägen :-)

måste bara skriva de att folk folk folk jag tror jag skrattar så jag nästan gråter de e så otroligt roligt. haha kul att se hur folk beter sig hur kan dem ens med att leva med sig själva när dem gör så haha ja du de e ju som de e.

Ne nu skall jag ringa Hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0