jahopp

Ja nu står man på city mail och funderar lite. :-)

i morgon blir de att byta olja på bilen och filter underbara kollegor som skall hjälpa mig med hylsa till filtret som jag byter på jobbet. :-)

trivs så bra på mitt jobb. Men de e otroligt jobbigt att vara i från mina små.

sitter här i Mölndal och tittar ut hmm

ja nästa vecka skall man upp till tidaholm och sova där över natten sedan blir de skövde på torsdag sedan ner igen till morsan. jag hoppas nu allt går vägen. De e jobbigt som det är och melina förtjänar inte detta min lilla flicka gör framsteg varje dag och är helt underbar. men hon förtjänar inte så här tidigt i livet allt negativt som redan hunnits med.

men mamma finns alltid och skulle aldrig lämna er mina flickor. mamma finns där stötar er och är med er genom allt. Jag är inte som "dem" som lämnat er i sticket. jag har satt er till världen och finns där alltid. mamma älskar er något otroligt mycket <3

jahopp ne ut och ta en cigg och sedan kolla pallarna så får man se hur många de e. :-)

ha en kanon dag för de ska jag längtar hem. Sedan skall jag och melina sova vid lunch :-) brukar vi göra då går vi o lägger oss och sover kanon gott medan luna kollar tv :-)

Hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0