japp de va det

Jobb avklarat och träffat syrran och hennes gubbe riktigt kul :-) fan vilken skillnad de e att åka D5 behöver ej tanka hela tiden :-P

e så glad jag slipper alla falska människor har änna rensat bort dem och känns skönt med allt stöd man får och att man får höra hur rätt man gör när man rensat :-P

melina kryper runt massor nu hihi och tand nr 5 har kikat fram :-P mammas lilla flicka <3 glädjen jag kommer se när jag vaknat i morgon är underbar hon blir så fantastiskt glad hehe de e mammas lilla flicka de :-)

luna är hos sin pappa i helgen så tomt utan min stora tjej hon som alltid springer och väcker mig på morgonen när hon märker att jag e hemma från jobbet mammas stora tjej saknar henne massor <3


finns massa tankar som snurrar och en av dem är att de e så otroligt kul att se när folk visar upp en sak men glömmer en annan. Men jag kan lova allt du gör de kommer tillbaks.

ringde rätten äntligen fick dem tag i den där som ej tar sitt ansvar för något och bara ljuger för allt och alla. Så snart får man väl se hur dem går vidare hoppas de snart e avklarat så slipper jag den skiten med de e sista nu min gamle röda diesel är äntligen över skriven på den som köpte den för 1 1/2 år sedan så de va ett problem mindre nu bara ett kvar sedan slipper jag den!!!!






så sant de som står på bilden... och som jag säger de är inte de som står på pappret som har den största betydelsen de e den som finns där... man måste ju vara riktigt skadad om man bara skiter i sitt eget kött och blod tyvärr har jag nu varit med om de 2 ggr med 2 karlar men dem kommer aldrig kunna kalla sig "PAPPA" till mina ungar.
ja jag vet skriver ofta om detta men för mig e de bara något man inte gör sätter man ett barn till världen så får man ta mig fan ta sitt ansvar med. men många som inte ser det så tydligen och brudar till karlarna som hindrar eller ska vara med eller i närheten då kommer min fråga va FAN har du/ni med MINA barn att göra vad jag vet så e de jag som legat på förlossningen ingen annan!!!

Finns alltså bara en slutsats av detta och de e att jag tar hand om mina barn själv jag e van :-P ingen skall komma o säga att jag hindrat något för de har jag ej men från och med nu så e de stopp mitt liv e så jävla mycket bättre nu. Jag slipper kämpa om att den skall träffa hit o dit ingen idé när han har en brud som styr allt i hans liv. usch svagare människa får man leta efter. din dröm min verklighet.

känns de bra att läsa hoppas de för jag njuter varje sec med att ha mina barn nära mig. tänk om jag gjort så nej fy fan finns inte ens i min värld. mina barn ÄR MITT ALLT. byter ej bort dem mot något och hade en kille ej accepterat mina barn så hade han kunnat dra åt helvete de e bara låga människor som gör så!!!

oj de va långt detta inlägget dags o lägga sig och sova.

jag bryr mig om mina barn och mina nära o kära. men gör mig illa så gör ni mina barn illa. gör ni mina barn illa så gör ni mig illa och då jävlar!!!!!



natti natti

// TheDevil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0