sitter

och tar de lugnt :-)
idag skall jag köra själv. tror jag vet hur allt skall vara men de löser sig :-) först e de gp huset sedan e de city mail.
kämpigt är de men de klarar jag allt.

Nu har jag ätit frukost o skall strax in i duschen. men innan de skall jag mysa med mina underbara barn :-)

nervöst idag e de men känner mig ändå väldigt säker på va de e jag ska göra :-)
i morgon jag ledig med betalt känns gött att få lite tid med barnen och åka o hämta bilen skall sova hos gubben en natt :-P gud vad jag längtar efter honom de gör nog barna med hehe melina kommer ju vara så glad när hon ser johan igen :-)

ne nu har jag ej tid att sitta med telefonen mera måste umgås här innan de e jobb igen :-)

skriver senare när jag har en rast

Hej så länge :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0