sova?

Ja de fick jag 2 timmar tills min lilla vaknade och skrek o va jätte ledsen :-( mammas lilla <3

jag ska snart se om jag lyckas somna igen :-)
alla andra sover ju :-)

jag e så glad för mitt liv och mina underbara döttrar <3 jag behöver inte gå runt med ett falskt leende varje dag jag behöver inte känna att jag spelar några spel. för de står andra för så bra. Jag vet mycket har gått snett de sista men jag har rest mig upp och är starkare än någonsin. att försöka sätta sig över mig funkar inte. jag e stark. Jag jobbar tar hand om mina barn jag ger dem kärlek närhet och allt som dom behöver. Men när folk kommer o tror att dem e bättre så tycker jag dem skall rannsaka sig själva. visst jag e inte perfekt men vill inte vara det Heller. jag står där och finns där för mina barn mina nära och kära.

en sak folk inte verkar tro och det är att jag och min kille inte pratar med varandra men de gör vi och jag hatar när folk drar in mina barn i något dem inte har en aning om.





Nu va de sagt med och med detta önskar jag alla en glad midsommar :-)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0