Det finns så mycket

i mina tankar och mitt liv just nu :/ men just nu letar jag som tusan efter bostad neråt gbg. Kan ju inte bo här uppe eftersom jag inte trivs.  
Jag gör de jag ska här uppe helt enkelt sedan umgås jag med några få men mera är de ej. Jag har min gubbe här uppe det är väl de som håller kvar mig som de gör. Men han är fullt medveten om att får jag en bostad neråt så kommer jag att flytta. Visst det är jobbigt både för honom och för mig men vi klarar det :) 
Det är så otroligt skönt att ha träffat en kille som fattar och som kan förstå. En kille som lyssnar han vet också att jag vill flytta ner för att få jobb. vill jobba massor de känns i hela kroppen att jag bara vill ut men får vänta lite till men ska allt skicka ut mitt cv så får man ju se vad de leder till :) 
 
Nej nu blir de att klä på lillan och åka till bvc sedan hem och ta ut Camillas hundar som sovit här i natt :) Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0