Idag :)

Idag va vi nere i gbg och hämtade nya telefonen ; ) Samsung note 3 :)

sedan åkte vi till melinas farmor o drack kaffe o träffade hennes faster och kusiner :) så mys :)

min lilla ligger nu bredvid mig och sover min stora ligger i sitt rum och sover gottit nu ska jag lägga lillan i sin säng i morgon blir de gymmet och så.

Har pratat i tel en sväng idag vilket hoppas människan menar de som sagts för nästan gång gör jag ej så här och jag kommer klippa totalt. kan inte människan nu sköta detta så är det ej mitt problem men jag orkar inte en gång till och när de gäller rättegång samt att träffa lillan så hoppas jag innerligt att människan kommer själv gör den ej de så kommer jag aldrig mera prata med den!!!

jag hoppas där vid den 20 e att man får besök skulle bli så underbart roligt och luna hade tyckt de va så otroligt kul :)

nej nu blir de natti natti Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0