Ja men varför?

herregud :P jaja det är så det är men orken och kämpar glöden är slut nu tyvärr. Klarar mig utan :) lyckan har ju jag o jag förlorar inget. 
 
Jag e trött på att kämpa i mot vind så man släpper de där o gör något annat av livet hihi :) 
 
Va ju och kollade på hus så nu väntar jag på svar håller alla tummar jag kan får det huset va perfekt :) älskade de så fort jag klev in genom dörren :) 
Luna va hel nöjd sprang runt på tomten med mera så bara att hålla tummarna sten hårt. 
 
Ju längre bort desto bättre ;) 
 
Ne ska sova nu e svin trött lillan sover så gott om någon vecka eller mindre så får jag nog ta och sänka ner madrassen i hennes säng hon tar ju tag i allt så de förvånar mig inte om de snart kommer hon är ju så tidig med allt :) 
 
 
 
Ps: Marcus detta är skillnad!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0