Jag vet

Jag vet att jag gjort mycket fel i mitt liv men en del förtjänar jag inte. Nu efter sista vändan jag blev behandlad illa så är jag inte mig själv. Jag vågar helt enkelt inte längre visa den rätta jag längre :/ det har varit kämpigt men jag klarar de det vet jag om. Jag har två underbara döttrar dem är mitt allt. Vad skulle jag göra utan dom två. 
Dem gör verkligen mitt liv värt allt. Jag vet jag är ensamstående ja men så är de om man hela tiden blir sårad och sviken, min minsta dotters pappa litade jag på visst de va massa skit som hände men va helt säker på att han va den jag skulle leva med va ju upp över öronen förälskad i honom. Men men de gick som de gick med de med bara tråkigt karlar skall visa sina rätta jag när de väl gäller de e alltid så har jag mått dåligt som jag faktiskt gjorde i slutet på de förhållandet så drog han jag va gravid stod där helt själv hade tagit upp massor av grejer till ett underbart vackert nybyggt hus vi hyrde. Jag va helt förstörd har aldrig riktigt fattat hur förstörd jag faktiskt blev men de märks något varje dag.  En positiv grej är att jag är lugnare jag drar mig undan om det blir bråk då jag inte orkar så länge man inte sviker mig eller mina barn kraftig. Jag kan ta skit en hel del jag e stark har tagit mig igenom massor genom åren men när de e något som drabbar mina barn då svartnar de. 
 
Tur jag har min underbara fästman nu han e underbar <3 Johan jag älskar dig <3 
 
<3 Luna och Melina ni är mammas allt och jag älskar er hur mycket som helst <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0