Mycket att tänka på.

Ja de kan man väl säga och en tanke jag inte kan släppa varför försvinner inte skiten bara de e bara jobbigt :/ Ne fy fan vad jag kämpar med att bli av med tanken eller e de känslan aja jag vet inte riktigt men jag vet att jag bara vill slippa de :/ 
 
Va och tränade idag gött va de funderar på att gå upp tidigare på morgonen och börja dra till gymmet de e äna dags att få bort gravid magen e trött på den nu :) men visst den har minskat de e nu ca 13 kilo neråt så nu ska jag bara ner resten med :P 
 
Hunden sover melina sover o jag kollar tv :) Luna äter våfflor med Jennifer :) 
 
Melina va med Jennifer en sväng idag :) 
 
Ne nu ska jag vila en stund innan gubben kommer hem från att träffa sin dotter :) 
 
Ha en bra kväll Hej hej 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0