Så härligt

Nu har man båda sina älsklingar hemma luna kom hem idag så underbart som jag längtat :) dem är så söta syskonen luna satt med melina en stund förut och dem sitter o pratar o så tillsammans hehe kollar tv ihop med :P 
 
Jag är så otroligt lycklig även om de varit en del men jag har turen att ha mina vackra flickor :) 
 
I morgon blir de träning på morgonen :) 
Härligt är de har varit borta ett tag nu för att jag varit dålig men nu drar de igång igen :) 
 
Jag somnade en stund i eftermiddags med melina på min arm de e mysigt man får ta tillvara på de :)
 
Innan de så hade luna fått låna en låda på dagis som heter matte lådan så vi satt o spelade de spelen i den hon o jag kul hade vi och vad luna skrattade hihi Goa unge ;) 
 
 
Natti natti 
 
Ni är mitt allt mina underbara flickor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0