åhhh

Ja idag har vi varit på vårdcentralen jag och luna. hon blev biten av en katt igår och idag va de svullet så blir medicin för hennes del :( hoppas svullnaden går ner snarast mammas stora tjej. tycker så synd om min goa dotter :-) Hennes pappa fick en tös idag så nu är lunis stora syster igen :-)

melina: ja hon e så go och framsteg för varje dag tänk att jag gjort två vackra barn :-) älskar dem något otroligt. <3

sedan fundering jag har skall de gå mera än en månad emellan då pappan skall träffa sin dotter för att bygga kontakt? nu har de gått lite mera än en månad och jag fattar fan inte va de e för fel om man gör så skyller på det ena och det andra men kan fan inte hålla käft mera nu :-@ helvete vad arg jag blir asså. Ne men så är det väl.

nu ta på melina andra kläder för att åka bort till gamla lghen och luna skall åka iväg med sin farmor en sväng :-)

ha en bra dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0