för senad födelsedags present m.m

Ja de fick jag en igår av Andreas och Jennifer en klocka med ett foto på mina älskade barn i bakgrunden klockan är formad till ett hjärta :-) gud så glad jag blev. så vacker e den.


Igår tog jag extra hål i öronen så jag kan använda örhängena jag fick av Johan i alla hjärtans dag present :-) <3 har ju min farmors örhängen redan och dem vägrar jag ta ur då hon fick dem av min pappa som han köpte för sin första lön när han va yngre. som hon haft tills den dagen hon försvann till himlen. jag fick dem en jul av pappa och satte i dem direkt sedan har jag aldrig tagit ur dem och tänker inte göra heller. så så blev de nya hål i öronen igår :-P

Ne nu ska jag snart ner till tvätten igen :-)

ha en kanon dag för de ska jag ha Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0