Snart :-)

Ja lillan sover så gott i sin resesäng och jag e verkligen nöjd med de köpet :-) sprillans ny och en del av den är rosa :-)

snart skall jag ge besked om arbetet och när jag kan börja :-) så glad. Så snart flyttar jag och mina små :-) gud vad dem kommer trivas :-)

lite annat:

en pappa är en pappa vilket fal:
ja kolla på Jonas och luna där är en pappa en pappa som valt att finnas där han står ej på något papper det är bara så det är :-) luna har sin pappa det är helt fantastiskt. :-)

vad det gäller melina så är de en sorgligare historia han har valt bort henne för att hans brud säger att han ej får träffa melina med mig själv. JÄVLIGT DÅLIGT av honom att bara ta de men det är väl så det är. Det är inte mig de skadar de skadar melina och i och med de så blir jag rasande. jag skiter i vad folk säger.... men jag har ej hindrat dessvärre e de snart försenat för honom att komma o leka pappa. på måndag blir hon 8 månader han har träffat henne 5 ggr. han föredrar att stanna med den andra han fick 1.5 månad efter melina. dock tycker jag att han även kan ta sitt ansvar för melina men de går nog inte inte Heller har han skrivit under faderskapet. vilket jag tycker e så lågt gjort. Men nu äntligen så säger jag till dig håll dig borta vill ej vara med i din skit längre. Du har hållit på till räckligt hörde ej av sig på bf ingenting för att höra INGET!!! dopet så kom du ej pga du ej hade några pengar och trots detta så är du skyldig mig pengar usch!!!

ne nu har jag fått nog nu är de bra en pappa skall bete sig som en! vad det gäller melina så har hon ingen pappa bara den som kommer stå på pappret men ej bryr sig! en fegis! men hon har en manlig förebild som bryr sig om henne.

Nu har jag sagt mitt så hoppas nu detta blir ett stort jävla diskussions ämne i ert hem. Jag skiter i det. Jag vet att du o din brud läser säger bara läs på ta åt er öppna ögonen och fatta någon gång. Jag skiter i dig din brud och din andra unge den jag bryr mig om i detta är melina. men de är upp till er om ni skall bete er som ni gör!! det drabbar inte er inte mig utan ett oskyldigt barn ett barn som inte gjort något ont som blev planerad.


är jävligt sne men nu låter jag detta rinna av mig inte mitt fel så tänker ej ta åt mig de Heller. ..

jag vinner jag ser henne varje dag :-D

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0