goa ungar :-)

Gick ner efter maten o röka då va melina vaken när man kommer upp så har hon somnat hehe. Luna låg o tittade på film så gick och pratade med jocke innan han skulle till jobbet sedan när man går ner för att röka med honom så har hon också somnat så bytte på melina sedan bar jag luna till sängen dem sover så gott mina älskade små hjärtan <3 
Luna och jag skulle ha fredags mys men blev inte så hehe söta unge :-) 
 
Skönt är det att vara ledig i ett par dagar nu :-) 
 
Har lite att göra :-) 
 
Jul pynt är uppe dock inte allt men en del. 
Julskinkan står i ugnen ett litet tag kvar e de allt men blir gott sedan när den e klar :-) 
 
Gud va jag ska mysa med mina små när dem vaknar i morgon :-) 
 
Ne nu upp o fortsätta kolla på film va bara ute o tog ett bloss.. 
 
Ha de kanon det har jag så otroligt glad idag
 
Jag är stark jag tar mig ur de mesta och vet att skit snacket och lögnerna inte biter att ni inte fattar det får stå för er men det ska ni veta sanningen har segrat åter igen. Jag visste detta från början jag har  vetat det hela tiden. Att ni ej kan fatta när nog är nog får stå för er. 
 
För jag ska resa mig ur askan upp från mina knän. Värsta superman, jag krossar allt i min väg 
 
 
BARA SE PÅ MIG NU :-)
 
exakt så är de jag har rest mig o de e inte mina problem att ni stör er hahah ha de gött tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0