Härligt :-)

 
ja det är de allt :-) mycket som går åt rätt håll tycker jag allt :-) 
 
idag fick luna stanna hemma hemma då vi ska på ett möte :-) 
 
härligt är de att vara hemma med mina små :-) 
 
melina ina ska till BVC sedan med ska bli kul i se hur mycket hon väger och så :-) 
 
 
tog tog kort på våran lgh förut :-) så fin är den dock lite liten men de funkar :-)
 
här badrummet 
 
 
Och här kommer sovrummet
 
 Inte så mycket att visa men :-) 
 
här kommer vardagsrum/kök/ hall/ luna och melinas Sov platser :-) 
 
 
 Lite så ser de ut behöver dock ha större men de kommer :-) har lite för mycket grejer hehe 
 
och no som har en åsikt om hur de ser ut kan ju alltid ringa dit ni brukar :-) 
 
så är de nu ska man käka macka tänkte jag :-) Jocke gav barnen frukost i morse :-) 
 
just de Melina säger nu
 
Kocke = jocke
ina= Melina 
 
hehe 
 
Ne nu ska jag käka hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0