helgen :-)

ja den har varit helt okej.
 
I fredags kväll innan jobbet så åkte jag en sväng o drack kaffe med Melinas farmor o myste med sessan som blev otroligt glad :-) goa vovve.
 
Sedan jobba jag :-) 
 
På lördagen gick jag upp tidigt hämtade barnen sedan åkte vi till Mölndal hämtade sessan och Melinas farmor och så åkte vi till Melinas kusiner på kalas för maja :-) 
Melinas andra kusin va även där :-) 
Melins har även börjat gå :-) 
Riktigt mysig lördag va de allt samt att Melinas lilla kusin somnade i min famn hehe goa unge :-) 
 
Sedan åkte jag upp o lämna barnen på Nattis sedan va de ner till jobbet igen och visade d5an för en jag skall byta bil med :-) riktigt nice bil den andra va ju tvungen att testa den de va änna drag i den hehe så skall ställa den tror jag över vintern med vinter täcke eller så får den fixas med lite saker till jag vill göra med den samt att den måste bänkas så jag vet hur mycket HK den har :-) tror gubben kommer gilla att köra den med han hörde ju hur den lät när jag tryckte på när jag provkörde så de e lite roligt allt hihi 
 
Alltså kan säga de min gubbe lär sig mera o mera ang kidzen och barnen avgudar honom Melina säger kocke  så ofta hon kan haha tror hon gillar honom faktiskt de gör vi alla 3 :-) 
 
På onsdag ska man upp till Skövde och gå på begravning :-( hemskt detta 
 
NE nu ska jag va social med min älskade då han kör o jag sitter brevid :-) 
 
Ha de gött alla nyfikna :-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0