Ja jag säger då de

alltså under de 6 åren uppe i Tidaholm så har jag fått höra sköt ditt och skit i andra det roliga är de att den / dom som sagt de lever ju inte upp till de. Vuxna människor som kör någon häxjakt på mig hur kul kan det vara tur att jag ej sjunker till deras nivå :-) tragiskt bara att se. 
 
Idag va va vi på ett möte vilket gick väldigt bra ändå och de ska tas upp på ett av deras morgon möten så får vi se om vi får hjälp. Luna förtjänar allt hon o Melina är mina små änglar och jag älskar dem något otroligt mycket så blir härligt om vi får hjälp så luna kan få bearbeta allt på rätt sätt. 
 
I morgon börjar jag jobba igen 6 dagar :-) härligt med jobb :-P plus att jag inte längre är prov anställd utan nu är jag bara anställd kunde ej gått bättre detta så otroligt glad och otroligt nöjd över mig själv att jag lyckades till slut. Det visar bara hur stark jag är :-) lite motgångar som de som varit det senaste är inget hinder det som ändå är komiskt är att mina barn har de bra men folk fattar inte de. Att dagis/ nattis personalen säger till mig att dem ser hur jag kämpar varje dag känns otroligt trodde faktiskt ingen såg de :-) 
 
när va på soc så tyckte dem att jag lyckats jätte bra efter de jag berätta för dem :-) mycket mera de på soc sagt och det är ändå viktigt för mig för de hjälpte mig att fatta de beslutet jag gjorde dem ansåg en sak vilket jag funderat på ett tag och de visade sig att jag va inne på rätt bana :-) 
 
ja ja vad ska man säga jag är glad och nöjd med mitt liv. 
 
Och ni ni andra som inte kan låta de vara fortsätt gärna :-) det är lugnt för min del och måste bara säga de luna och Melina trivs kanon här nere :-) lika så trivs dem otroligt bra med min sambo :-) de kan ej vara bättre. Jo de kan de faktiskt ett större boende hade ej varit fel just nu men det kommer de med ;-) 
 
ne en nu blir de allt att byta om och lägga sig är riktigt trött och blev tröttare av skitsnacket man fick höra förut haha jaja så är det har folk inget annat för sig så de e tydligen lärt att lägga sig i andras liv o springa ärenden åt kompisar och sitt ena barn som tydligt inte kan prata för sig själv. 
 
Ne en less på det är vad jag är 
 
god natt mina barn sover så gott :-) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0