Min familj

mina små vackra töser gud va jag älskar dem. Helt fantastiska är dom. 
 
Luna är så go visst de finns trots men mesta dels nu för tiden så e hon så go. Hon har blivit så lugn och stabilare sedan vi flyttade från den hålan jag valt att kalla äckelholm. 
Jag ha blivit anklagad för det ena med det andra va de gällt luna. Något som faktiskt inte ens stämmer. 
Jag får höra ofta hur mycket jag kämpar för mina barn och hur trygga dom är. Vilket är fantastiskt att höra då vet jag ju att jag lyckats. Och att de e något jag känner är otroligt glädjande. 
Jag har tagit tuffa beslut det senaste men de visar sig nu vara det bästa jag gjort. Helt otroligt att se en sådan förändring på min stora tjej :-) de gör mig lycklig att se. 
 
Som tur är va ej melina med om de som luna o jag varit med om under dom 6 åren i Tidaholm.  Luna och jag kämpar ihop och det går kanon bra. Melina är go men snart börjar väl trotsen där med hehe. Goa barn. 
 
Sedan jocke kom in i vårat liv så har allt bara blivit bättre han e verkligen en stabil kille som barnen älskar. 
När jag hämtar luna i skolan så brukar hon fråga mig om jocke är hemma. Och melina när jag hämtar henne säger kocke med en gång typ hehe han e så omtyckt och det värmer något otroligt i mitt hjärta :-) 
 
Älskar verkligen min familj. 
 
Vi letar hus som tusan nu då vi vill ha större visst det är en otroligt fin lgh vi bor i men melina går nu o luna behöver ha mera yta vi har minimal yta för tillfället men har fått detta att funka ändå :-) 
 
Varje dag är en otrolig känsla en känsla av glädje och lycka. 
 
Mina 3 änglar gör mig sådan :-) ne nu ska jag lägga mig och somna om o sedan för er som är så nyfikna som har försökt sabotera allt för mig de senaste ni lyckas inte men ni fattar inte de. Jag är en väldigt stark tjej och jag klarar mig igenom mycket lika så klarade jag mig igenom det ni senast gjorde. Så lägg bara ner era patetiska försök att sabotera. 
 
god natt alla :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0