jobb

Japp då jobbar man igen då :-)

den sista långtradaren va här nu o lossa grejer.





har gått otroligt bra hittills nu 2 stopp kvar sedan e man klar för i natt måste bara få lasta någon gång med hahah..

dag 3 av inskolningen med melina va idag

här e bild innan dagis :-)




lillan hehe <3

här e bild under tiden




och här kommer bild på när vi va klara



en trött liten tjej hihi <3



luna är på nattis nu och melina är hos mormor :-)

saknar dem massor mina små älsklingar <3 mammas prinsessor :-)

ibland kan jag fundera på hur de ser ut en mamma med 2 barn men inga pappor till dem hmm ne jungfru födsel haha..

ändå gött att få ha dem ensam för då kan man uppfostra dem utan massa krångel från andra. Så härligt ändå att få se mina små växa upp hos mig.

Ne om man skulle ta en power nap nu då haha natti natti i 30 min :-P

<3 LUNA <3
<3 MELINA <3
<3 JOCKE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0