kämpigt

Jo de kan man lugnt säga.

Nu håller melina på att skolas in på dagis och nattis :-/

går dock kanon bra hon struntat i mig en stund sedan måste hon kolla så jag e där då kryper hon fram till mig i världens fart sitter hos mig en stund sedan iväg igen och inspekterar hehe

men går kanon bra. I morgon går jag på o börjar jobba 6 dagar igen. Skönt men ändå inte men de e gött att man har ett jobb.


Luna tappade en tand idag hehe så go e hon. Hon hade börjat blöda idag i skolan ur munnen så de hade varit lite smått kaos då hon grät massor men vi fick bort tanden som bara hängde när vi kom hem :-)

hehe mina underbara små. vi kommer ta oss igenom allt tufft tillsammans vi är en familj och mamma älskar er mera än något annat <3

när jocke kom in i vårat liv så blev massor annorlunda jag e glad barna avgudar honom. och d märks på barnen att allt e mycket bättre :-) tack min prins för du kom in i vårat liv familjen är hel med dig här <3

detta e ingen kille som sviker när de e tufft han e en kille som står där stöttar o ger kärlek o de e inget jag e van vid men de går kanon bra. gud va jag älskar honom <3
ne nu vika tvätt sedan sova skall upp lämna luna I skolan och vara på dagis med melina i morgon :-)

natti natti folket :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0