lite kul

jo de e de allt att se hur många man har som e inne och läser min blogg men som aldrig kommenterar några av er vet jag redan vilka de e o de e så kul o veta att ni läser hoppas ni får den informationen ni vill liksom...
 
skall upp ca 10 och sedan blir de att åka o hämta morsan.. 
 
att inte folk fattar att detta drabbar bara mina barn med dessa lögner som nu cirkulerar. alltså både luna o melina har de kanon bra men de måste vara så svårt att fatta... 
 
mina barn betyder allt för mig men att folk tror att dem kan sprida en massa lögner e ju helt otroligt. det är bara ni som tycker de ni tycker ingen annan alla andra säger emot er. ni kan komma med hur mycket lögner ni vill jag kan förstå att de e jobbigt när någon lyckas o som kämpar som fan speciellt för att ta sig dit den vill. att jag tog mig i från skiten och valde att göra något för mig och mina barn... men då kan man fråga sig den ni tror ni gör något bra för hur tänkte ni där liksom ? tror ni ni någonsin i era liv mera ens kommer få träffa henne ?? ni utsätter 2 barn för en massa skit va fan har dem gjort för att förtjäna eran terror...???? jag säger detta nu o en gång för alla håll er borta från mig och mina barns liv ni har inget med de mera att göra. jag hålls inte med sådana som er. sköt erat så sköter jag mitt.. sedan en sak till ni lever inte med mig ni ser inte vad jag gör. kolla på er själva och sopa rent framför eran egna dörr eller e de så att ni har lite för lite att göra ?? 
 
 
ne nog snackat om de e bara så jävla trött på allt skitsnack och när jag går upp blir de en stor vändning på allt :D 
 
de e änna gött o va ledig tills söndag nu :D 
 
lite roliga saker i morgon med :-P 
 
ne nu måste jag ova så jag verkligen kommer upp sedan.. 
 
 
hej hej på er alla nyfikna ;-) och ni som undrar något kan ju faktiskt ta o kontakta mig istället så kan jag ju ta de via telefon ist för att ni skall läsa de lilla jag skriver här :-) speciellt om de e en viss pappa som läser så kanske du intresserar dig av att veta vad som händer....
 
 
hepp natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0