hej

Ja nu e man hos melinas farmor o precis ätit mat :-) ninni noella tompa madde Maja och Molly är också här :-) trevligt är de nu ska vi strax äta tårta.

kläder har melina fått och en fin rosa overall hehe :-)

idag tog jag även klivet som jag skulle göra :-) känns bra stenen är borta liksom :-) det är sorgligt men ändå så kan jag ej hänga upp mig på saker så nu släppte jag de och väljer att gå åt andra hållet slippa tjata slippa undra slippa alla förhoppningar. chanserna tog liksom bara Slut så nu e de spärrat o klart :-)

ne nu in o fixa med fikat innan jag o lillan skall åka hem :-)

underbar kväll/ natt också Tack alla inblandade :-P

Hej hej :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0