jahopp

Sitter i mölndal och väntar på att få lasta nu :-)

sedan blir de hem med min älskling och sova :-) längtar tills jag e i hans famn o känner hans närhet <3



på fredag ska jag lämna luna i Tidaholm hon hade önskemål vilken bil vi skulle åka upp i o denna blev de :-)



asså jag vet att jag kan störa mig på massor som hänt och händer men de e sådan jag e. men jag har tålamod till en viss gräns. :-) långt tålamod med uppenbarligen vilket är otroligt :-)

men de finns kraft i mig nu kraft att sätta stopp för denna leken kraft att kunna med att ordentligt sätta ner foten och verkligen visa att jag e ta mig fan bättre vilket jag redan visat jag kan ge en person chanser på chanser men till Slut stoppas jag av mig själv som säger va fan håller jag på med ???!!!! det har redan kommit dit va de gäller vissa saker. Ne nu e de dags att vara posetiv :-)

jag o älsklingen skall åka o handla i morgon skall även köpa en bobby car till melina i present en rosa får de bli hehe
jag o mitt rosa jag vet :-P men får ej nog :-D skall även köpa gympa skor till luna :-)

ne nu skall jag bara sitta o pausa en stund innan city mail börjar :-)

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0