jupp

Då sitter man i Borås o väntar på att komma ner till gbg igen :-)

längtar efter min bil nu. förhoppningsvis blir den klar på verkstaden i morgon. bara att vänta och se glad ut :-) men blir ett kärt återseende när den e hos mig igen. änna segt o köra golf 3 diesel nu haha.

mycket händer och det är till det positiva jag har tagit ett kraftigt tag i mitt liv och jag är oerhört lycklig. kunde inte blivit bättre än va det är just nu lite små saker som skall komma på plats men de gör det nog mycket snart :-)

mina barn mår kanon bra luna har börjat skolan och melina börjar snart dagis båda mina små skall börja på nattis. tur att de finns :-)

har även nu jobb är inte längre sommar vikarie utan dem ville ha mig kvar :-)

oerhört glad att jag tog chansen när jag blev erbjuden den. lägger nu allt dåligt gammalt skit bakom mig och kör på att få ett underbart liv med min lilla familj :-)

jag kommer klara allt de jag vill uppnå och de är inte mycket kvar kan jag säga bästa jag gjort va att ta jobbet och flytta ifrån den äckliga hålan :-)

så till alla er som inte trodde de ni kan dra något gammalt över er. :-)

stort tack till er som trodde på mig det är guld värt <3

så är de nu ska man jobba vidare :-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0