Ja så va de

Slut på friden :-)

Dags o börja med en helt ny linje denna helgen o lära sig inget mer lastbils körande. 

Nu e de b bil som gäller. Och just idag spelas stiftelsen i bilen fick sådan lust att bata dra igång de på sporifyen :-) 

Ja vad säger man mer timmar och trevligare körning :-) 

Barnen är hos min älskade mor som hjälpte mig nu när jag e tvungen att lära mig allt detta :-) tur man är lätt lärd :-P 
Gubben jobbar ju denna veckan går av måndag morgon på måndag kväll går jag på då är de han som har kidzen :-) 
Känns så bra att kunna kompromissa så :-)

Sedan vi flytta så har jag fått upp kontakten med några gamla vänner vilket känns helt underbart. Folk som känner mig och som valt att inte försvinna. Folk som ställer upp o finns. 
Det är guld värt i mina ögon :-) 

Idag åkte jag o tjejkompisen med barnen o badade dem tyckte de va jätte kul 😊 melina hade kul men började frysa väldigt fort så va o gå upp efter ca 15 min och sitta i solen med handduk :-) men luna va i ett bra tag o simmade duktig är hon min stora tjej 😁

Ska bli kul o se hur denna natten blir gick upp 7 i morse och nu ska man jobba till ca 09. 😉  

Nej nu säger jag Hejdå för idag hehe 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0