Ja vad säger man

I helgen va vi på Liseberg :-) 
Första gången för melina 
jocke och luna åkte Kållerado 
kanin resan åkte jag o barnen sedan åkte vi sagoslottet med som va melinas favorit hon ville åka igen haha men tyckte de räckte med en gång. 
Och jag o luna åkte te kopparna hehe 

Kanin ballonger fick dem och sedan vann vi massa gosse djur o godis hehe :-) 

De va en lyckad dag :-) 


Luna kramar kaninen 



Jocke o luna åker Kållerado 


Kanin resan :-)

Luna åker med i kanin resan 


Nu till något mindre kul

Åkte in till läkaren igår då jag e så trött har huvudvärk ont i kroppen och e illamående o yr 

Läkaren fråga mig typ direkt när har du semester. 
Jag e alltså utmattad har stressat för mycket med jobb och grejer under året som nu varit känns la så där bra. 

Men är ju sådan att jag har svårt för att sluta stressa :-/ 

Men snart är det semester och som läkaren sa så behöver jag få va jag behöver få ha kul o vila. 

Får se hur detta kommer gå hoppas nu jag tar mig upp från detta men de är kämpa som gäller. 

Idag åker jag med barnen till mamma en sväng. 

Nej nu få melina att sova middag 

Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0