jaha

Ja barnen e hos mamma just nu och jag sitter i min mercha o funderar på hur jag ska ta mig ur denna knipan med allt detta men jag måste sluta stressa så just nu sitter jag bara i bilen Medans gubben jobbar. Men han e la snart klar jag sitter bara o lyssnar på musik. 

Känns ändå skönt att bara sitta men men vad ska man göra alla i min närhrt säger just till.mig att bromsa och ta de lugnt de e ingen i min närhet  som vill att de ska gå längre än de nu gjort. 

Har till och med bett gubben att bytta ut mina dagar till Strömstad nu som jag ska börja köra nu när jag går på. Jag känner att jag ej klarar de. 

De blir nog bra till Slut jag e stark o tar mig igenom detta med men just nu längtar jag tills semestern så jag kan få slippa tänka på jobbet och nästa vecka flyttar vi hehe så underbart :) 

Nej nu musik o slappna av igen Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0