semester

Ja de va sista dagen idag då jag bara hade en vecka just nu. Har 3 veckors semester i augusti med :-) 

Men denna dagen/natten/morgonen tillbringar vi hos min gubbes mamma o pappa som är i väg på häst tävling. 
Så idag har de varit massor med bad i poolen och grillning :-) underbart 
Ninni va även här en sväng med melinas kusin noella och dem har busat massor äter lika mycket med hehe. 

Här e en bild på min underbara familj mina små älskade hjärtan och mannen i mitt liv 💞


Jag är så otroligt lycklig :-) har varit och kollat på en lägenhet med weiiii säger jag bara hehe. 

Här kommer även bild på min nya  bil gubben fixat till mig :-P  💓💖



Go o köra e den min diesel :-P  
Nu ska vi bara sälja v70 dieseln med hehe. 

Ja just de jag vet nu vilken låt de va hon sjöng på de va heja bamse hehe så den går varje dag och hon är verkligen så duktig mammas o jockes lilla tjej :-) 

Och min stora älskling har äntligen vågat simma ordentligt jocke va med och lärde henne med hehe :-P  och hon har lärt sig att flyta hehe så duktig e hon 

Nej nu ska vi kolla tv här o bara ta de lugnt.

Ha de gött alla 😂
haha inte alla som läser 😂😆

Hej hej  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0