mycket

Ja det händer en del hela tiden just nu :-) 

Just nu jobbar jag. Blev inringd extra :-) så Halmstad here I come.

Har tatuerat mig idag med en sittning på lite mera än 3 timmar o jag e super glad :-) äntligen kan jag bara säga 


Från den 

Till detta 



Blev jätte nöjd :-) 

Och barnens namn på plats :-) 

På söndag så kommet min älskade luna hem igen längtar så mycket efter henne :-) 

Nu till ett annat ämne. 

Att se saker som är riktigt skratt retande att se kan va kul.  Jag har 2 barn och jag sätter båda två lika högt i mitt liv. Men det är ju jag de. De finns ju föräldrar som höjer det ena barnet till skyarna och skiter i den andra. Ja så kan de va det är fan skamligt alltså att inte sådan människor skäms riktigt ordentligt.  Men då undrar man ju också vad den människans respektive tänker med om den inte gör något för att hjälpa till och få det bra. E den människan då ego? Ja jag tycker de. Inte en tanke på att den man lever ihop med hade ett liv innan och även barn innan!! 

Jag är så glad att jag tagit avstånd visst det är kämpigt att vara ensamstående plus jobba natt och ta hand om resten dom är. Men jag gör det och jag klarar de galant. 

Jag försökte skicka ett sms till en människa för ca 2 dagar sedan men de gick aldrig fram. Och i o med att jag vet att många personer nära den personen läser min blogg så lägger jag nu ut det här så människan någon gång fattar 

Gör nu klart detta för sista gången! Melina är min dotter hon har bara mig du finns inte med i bilden och de har du själv sett till. Jag har kämpat tillräckligt för att du ska ha kontakt med henne men du har sumpat de varje gång. Aldrig i mitt liv trodde jag att du skulle göra så här trodde du va en bra kille som skulle finnas där och bete dig som en far men hade fel fråga inte folk om dem pratat med mig eller om melina. Du har gjort ditt! 

Så med ett stort leende på läpparna så ska jag nu jobba vidare då jag trivs och har ett jobb :-)  Hej svens 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0