mysigt

Att den man älskar kom hem till mig o la sig bredvid mig de är det bästa somnade och höll hans hand samtidigt. 
Finns verkligen ingen bättre än honom. <3 

Vi åkte sedan och hämtade melina på dagis. Fick då veta att hon spytt ner hela sängen i natt stackars liten e jobbigt för henne att hosta så här :-/ men Medecin får hon ha usch stackars lillan <3 mammas lilla prinsessa 

Nu e strax luna hemma äntligen :-D 
Underbart att ha båda barnen hemma. 
Har saknat luna som tusan :-) 
Min stora goa prinsessa <3 

Ja så är det allt. Melina blev så glad när hon såg jocke förut men så är det ju alltid han betyder så mycket för henne det syns verkligen. Gud vad vi är glada för att han finns i våra liv. Han busar som tusan med båda barnen och han betyder massor för oss allihopa :-) 

Vi älskar dig Jocke <3 

Jaha ne vila lite melina la sig ner  nu o jag ligger i soffan så så får de va nu :-) i o med jobb sedan :-) 

Hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0