jaha

Ja så kan de va fick avbryta jobbet mitt i och åka och hämta mina små då luna spytt när jag kom till nattis hade hon spytt 5 gånger. Och min lilla va varm. 

Luna har magsjuka och lillan kraftig jävla förkylning med feber usch stackars mina små godingar. 

Jaja inte mycket att göra mera än att få skiten själv med. 

Hoppas nu detta går över fort. 
Inte nog med de så fick lillan vaccination i veckan så de har varit gnälligt pga de med men hon fick sin första "tatuering" 

Nej nu måste jag få barna att somna om luna efter en spy attack och melina efter en host attack. 

Natti natti 

PS ny bil då 😍 underbar man man har som gjorde detta möjligt 😍😘💋💓💖💕💞💘💝plus att vi sålde min vita så nu har jag äntligen en diesel igen och en vacker sådan :-) 😛😜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0