Jaha :-)

Idag e dagen då luna ska börja rida :-P
Ska bli så kul o se hur de kommer gå :-) 

Idag har jag skurat dammsugat plockat tvättat och börjat diska mycket o göra ;-) skall hänga tvätt o så när jag e tillbaka igen då jag nu ska hämta luna och sedan min underbara vän :-) kan ju säga att jag e gött seg just nu :-P 

Melina har varit med nere i tvättstugan varje gång idag hehe och en vatten pöl jo då de e ju kul o hoppa i haha :-P 

Jag e så glad att jag bara jobbar varannan vecka har så mycket mera tid för mina barn och hemmet :-P 
När vi kommer hem igen så skall gardiner hängas upp i luna o melinas rum och så ska de fortsättas med röjningen vill änna komma ordentligt i ordning och snart e de dags för melinas 2 års kalas hehe undra vad man skall göra för tårta denna gången :-P har ju typ 3 veckor på mig att planera :-) 

Jag bara måste säga de känns lite löjligt men man blir så stolt som förälder hihi 
Melina kissar emellanåt på toan nu hehe stor tjej 😍

Ne nu hämta min vän Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0