ja så är de

ja usch ja de har hänt massor idag. 
börjar med att lastbilen pajar och sedan så kör en annan lastbil in i min och pajar höger backspegel vilket sög riktigt ordentligt men men ssånt är livet. 
stod på verkstad förut as bra människor. 
fick låna den duschen dem hade där medans dem lagade min lastbil.  sådana människor gör detta yrket så bra. det är detta man lever för. 
 
nu ligger jag i lastbilen och bara chillar i mon blir de att lossa de man har på bilen i från bålsta. 
 
va lite skum känsla att sova där i bålsta där man bott innan. men ändå så har de varit mitt hem och de kändes bra i slut änden hehe 
 
tänk vad saker kan ändras till det bättre de är ju helt fantastiskt 
 
ne nu ska jag pilla lite med lastbilen hehe 
 
hej hej 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0