fuck you fuck you very very much

Ja det heter den låten jag tycker passar in på tidaholm många är jävla idioter här dom som inte är det är lätt räknade.

Nej fy fan för folk som snackar sin skit och drar in andra som inte ens har gjort något.
Nu har jag ingen hel tel och ingen hel hand heller för den delen.


Jag har aldrig i hela mitt liv innan kunnat bli så här arg som jag blir här.
Jag ska här i från och det är ett löfte. inte för att jag rymmer men för att det inte finns något mera att hämta här.

Fick en kommentar igår via sms där det stog varför drog du från gbg?
Folk här tror att jag drog från gbg för att jag hamna i bråk hela tiden men jag sägger bara knappast.
Min mamma satte mig på hem jag had eju för fan inget val. det finns flera st som vet sanningen om min bakgrund. Men här uppe är det knappt någon som vet. ÄNDÅ drar dom sina jävla slutsatser om något dom inte ens vet.

Det är en människa som har varit en del av mitt liv en gång i tiden och som alltid har sagt till mig nathalie jag har hjälpt dig till den du är idag och du är inte en männsika som snackar skit. nu finns han inte i mitt liv men han har hjälpt mig en hel del.

Det vet jag väl. Men e det många andra här som inte vet de. Jag menar så fort det är några som bråkar så vänder dom det till att det är jag som bråkar hur fan man nu kan fixa det men tydligen så går de.

Jag menar min killes lillasyster är ihop med en kille han har lyckats vända min killes mamma emot min kille och det är fan inte normalt. det är inte normalt när ens mamma väljer att skydda hennes dotter och hennes dotters kille men inte hennes egen son. ska man inte vara opartisk när det gäller ens barn. men visst gör ens barn fel så får man ju sätta stopp men man ska ju alltid försöka lyckas med att få barna vänner igen. men inte här inte..

FY FAN VILKA MÄNNISKOR DE FINNS:



Kommentarer
Postat av: Eliin

Hjärtat du vet att det finns folk till allt.. Det bästa man kan göra är att inte ödsla tid på dessa idioter för dom är inte värda det. Visa den sidan av dig som jag känner. Den sidan som kan skita i dom!! Älskar dej och finns ALLTID här för dej puss

2009-10-18 @ 16:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0