oss två hjärtat :D

Hey, I'm a believer 
And gravity's letting go of me tonight 
You, came out of nowhere 
When everything was passing by at the speed of light 

So hold my hand and never let me go 
Take a leap of fate into the unknown 


I am flying 
My heart is taking over 
The world is flashing by 
Higher higher higher 
I will follow wherever it might take us 
Chasing through the sky 
Higher higher higher 


Oh I know 
It can be scary 
You bet it all when your heart is on the line 
But oh, baby don't worry 
Just hold my hand and never let me go 


I am flying 
My heart is taking over 
The world is flashing by 
Higher higher higher 
I will follow wherever it might take us 
Chasing through the sky 
Higher higher higher 


Take me higher 
I hold you as we're shooting through the atmosphere 
Around us everything disappears 

Woah oa oa 

I am flying 
My heart is taking over 
The world is flashing by 


I am flying 
My heart is taking over 
The world is flashing by 
Higher higher higher 
I will follow wherever it might take us 
Chasing through the sky 
Higher higher higher 

I am flying 
My heart is taking over 
The world is flashing by 
Higher higher higher 
I will follow wherever it might take us 
Chasing through the sky 
Higher higher higher 

I am flying 
My heart is taking over 
The world is flashing by 
Higher higher higher 
I will follow wherever it might take us 
Chasing through the sky 
Higher higher higher 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Att folk nu försöker göra som dom gör får stå för dom jag ger inte upp dig ever. du betyder massor och det kommer jag inte släppa...


folk får snacka sin skit nu. jag ska leva mitt liv och kan inte folk acceptera med vem jag gör de så e de fan upp till dom.... du har vänt min värld. och du förstår och du får mig lugn. du gör mig glad och låter hela min värld snurra. du finns där och du släpper inte. jag kommer inte släppa dig heller aldrig.

du kom som en vind och den vinden stannade du är den ängel jag väntat på i mitt liv.

du får mig att orka precis som du sa till mig :D
jag behöver inte låtsas vara någon annan jag kan vara precis som jag är lyssna på raggar musik om jag så vill utan att höra att de e skit kan lyssna på dansband utan att höra att de e skit..
du är underbar.




nu blir det chips och dip och film och mys
jag mår bra och jag tänker på mig nu och på luna och detta e mitt val vänj er. för ni kan inte göra ett skit.!!!


nu ska man göra annt o stänga ner datorn :D behöver inte sitta här mera. nu har man ju nån som e intresserad av mys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0