Dags att spy lite igen

Ja asså jag blir så irriterad på karlar som ej tar sitt ansvar nu går en nära vän till mig igenom skiten med asså herregud. 

Va fan är de med karlar kan dem ej ta sitt ansvar??? 

Jag har stenkoll på massor kan jag lova. Och det värsta jag vet är att se mina barn bli behandlade som luft. 
Jag älskar mina barn över allt annat. Och jag är så otroligt glad över att både Jonas och jocke finns för dem. Men vart fan är fäderna som visste vad som kunde hända. Den ena lova mig guld o gröna skogar men som lämna mig efter att ha behandlat mig som skit och den andra förlovade sig med mig och planerade ett barn tillsammans med mig. Som va otrogen och ljög ihop massa jävla historier för att jag ej skulle lämna. Men som sedan gick till en föredetta granne och fixade till ett barn till. Haha asså shit vart är ansvaret för männen i denna frågan vart är respekten till deras barn jag fattar de inte. Jag kommer nog aldrig förstå hur i helvete man kan glömma av och skita i sitt egna kött och blod. Det värsta är att pappan till min lilla har varit plast pappa till min stora dotters halv bror. Så han vet mycket väl om vem min stora dotters pappa är och hur fan han beter sig och han sa att han ej va som honom. 
Nej det kan jag hålla med om att han ej e han är ta mig fan värre. 

Hur kan man med att sätta 2 barn till världen nästan samtidigt och sedan ta hand om barn nr 2 men skita i barn 1 som dessutom va planerat ett barn han och jag hade bestämt att göra tillsammans vart fan är respekten där? 
Det finns ingen respekt. 
Har skickat bilder innan på min lilla som faktiskt är grymt lik sin far folk påpekar de hela tiden. Och ja det är hon ändå har han sagt att han inte tycker att hon är det minsta lik. Han laddar upp bilder på sin andra unge på fb och dom få ggr han gjort de på min lilla så frågar folk om han fått tvillingar eller skriver typ bara ett ? För dem vet inte ens att han har 2 barn min lilla finns inte i hans värld han ljuger och slingrar sig. Kan bara nu säga hur otroligt glad jag är över att ha ensam vårdnad. 
Alltså inget barn förtjänar denna behandlingen. 

SÄTTER MAN ETT BARN TILL VÄRLDEN SÅ FÅR MAN FAN TA SITT ANSVAR MED. 
SÅ JÄVLA DÅLIGT.

ursäkta att jag svär lite i min text men blir så otroligt förbannad och det väcker en massa i mitt huvud när man ser att min vän får samma skit. 

Nej fy fan. 

Nu fäder som gör så här emot era barn tänk lite på barnen och inte enbart på er själva. Tänk på vad NI gör emot dem. 

JAG skiter fullständigt i om du har en svartsjuk brud som ej vill du ska åka o träffa ditt barn. 
JAG skiter i om du e med ditt andra barn. 
JAG skiter fullständigt i vem fan du är
Det som JAG bryr mig om är mina barn och att få se hur i helvete illa dem igentligen blir behandlade. 
Det är ju en jävla tur att dem inte vet eller fattar riktigt än!!! 

och rent ut sagt:

VEM FAN TROR DU ATT DU ÄR?
du är en ynkrygg som inte vågar stå upp för ditt barn. Riktig liten fegis som tror att du är något. Du ljuger och skiter i alla i din närhet. Till och med eget kött o blod. Du säger till din familj att du skall höra av dig för att höra hur de e med henne har du gjort de? Nej 
Du frågar din familj hur det är.med henne.
Men snälla nån väx upp bli en riktig man och ta ditt ansvar istället. Våga ringa /smsa/ maila och fråga själv. 
Ne det lär aldrig hända för att du är för feg. 

Skriver här min mail så kan du/ni maila mig istället. 

[email protected] 

Nu är det dags att sova kände jag behövde skriva av mig lite då de väckte för mycket inom mig nu. 


God natt från en väldigt irriterad men stolt mamma till 2 underbara flickor. 

Älskar er mina små hjärtan <3 <3 
Ni är mitt allt. <3 <3 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0