Hehe

Jag jobbade sista natten på detta passet natten som va :-) 

Åkte till garaget så tog jag nyckeln till merchan och backade ut den ur tvätt hallen sedan satte sig gubben bredvid så åkte vi o käkade sedan åkte vi till en pub där dem drack :-) sedan tog jag merchan tillbaka till garaget och hoppa in i lastbilen för jobb :-) de va dock ingen lång stund jag jobbade max 2.5 Tim sedan tillbaka och hämta merchan o åka till gubben :-) riktigt trevligt fick dock dra iväg o hämta en kollega och köra hem honom :-) 
Sedan tog jag o gubben v70 hem :-D 

Jag är så kär fortfarande hehe detta e ju så rätt han e bäst verkligen 


Så e de hämta melina när vi hade vaknat massa mys :-) sedan kom luna äntligen hem så åkte vi och lämnade jocke på jobbet :-) tomt utan min älskling.  Barnen sover gott och jag kollar tv strax dags o ringa min man och höra hans röst en sväng sedan sova för i morgon är det jag som skall röja i skolan och det lär lärarna få märka usch säger jag bara.

Mina barn skall inte bli dåligt behandlade av någon :-) 

Så är det och mera tänker jag inte berätta. Nehe dags o ringa min fina man gud va jag älskar dig joakim även fast du e 4 år äldre hehe knäppis :* 

Luna och melina ni är mammas hjärtan och jag älskar er något otroligt <3 

Min fina familj <3 <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0