Ny bil igen då :P

Japps så är det i söndags bytte jag bort min volvo 945 turbo 94a automatare emot en volvo 760 tic manuell med ca 290 hk

3 tums från turbon
hova baklampor
usa blinkers
vx3 kam
portad
planad
chippad
960 multilink bakaxel
nästan nya vinterdäck
skinnsäten med alla utom förar sidan där e det tyg
Mummsigt men han är till salu då jag fick reda på att min gamla pärla e te salu min gamla 745a :D:D måste ha tebax den det är något speciellt med den.

här kommer bild på 760in.


och en till


Pärlan

och ytterligare en



Mumma går riktigt bra

här e en te



:P:P

och motorn då :P




Går riktigt gött skattad o bes....

Intresserad skriv en kommentar annars ligger han ute på blocket bara att kolla inom skaraborg så kommer han upp:P
25tusen mil har han gått

hepp idag e det ridning igen hoppas hoppas nu då att jag får pricci hon är underbar den hästen...



nu ska jag fixa med annat hej så länge:P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0