Lördag-Söndag

Då har luna varit hos min mamma och lekt och badat och så. Hon tog tag i köksstolen idag och reste sig gud vad glad jag e hon utveklas verkligen underbart bra :D Kul att jag har fått en så otroligt lugn fin och underbar dotter..

Får kanske besök nu i veckan ska bli kul har ju hälsat på henne så nu ville hon komma hit och hälsa på helt underbart att ha folk som man kan prata med och som finns där:D

Nej nu ska jag ge luna en flaska hon är väldigt trött nu efter 2 dagar med sin mormor dom har ju hittat på en hel del ihop. och luna fick träffa sin gammel mormor igen och gammel mormor tycker att luna är så fin det gör mig så glad..

Nu har luna 5 Bisingar den 6e är på gång :D

Nej packa här hemma och så så det bara är att ta alla grejer till det nya stället.. ha det bra nu hej hej


LUNA MAMMA ÄLSKAR DIG OCH EN SAK E HELT KLART OCH DET ÄR ATT INGEN OCH JAG MENAR INGEN KOMMER KUNNA TA DIG IFRÅN MIG VI 2 FÖR ALLTID MITT HJÄRTA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0